Przeprowadzka średnia ols


Mam dane panelowe obejmujące państwa amerykańskie (1-48) i lata (1900-1917). Wszystkie zmienne zmieniają się w czasie z jednym wyjątkiem. Ten wyjątek jest niezmiennikiem w czasie i trzytopoziomową zmienną kategoryczną mierzącą regionalne oznaczenia dla stanów testowanych za pomocą dwóch zmiennych fikcyjnych. Chcę również spojrzeć na interakcje między jednym z manekinów i kilkoma zmiennymi zmieniającymi się w czasie. Oceny OLS tego modelu wskazują na heteroscedastyczność. Biorąc pod uwagę organizację danych, moje pytanie brzmi, która z technik paneli jest najlepsza i dlaczego używam Staty. Dzięki, RB zapytał Jan 3 14 o 15:41 Powiedziałbym, że to zależy od danych. Ale są pewne ogólne pomysły dotyczące specyfikacji modelu. Metoda ustalonych efektów jest spójna i dlatego powinna być używana do kontrolowania czynników zakłócających na poziomie podmiotu. Jeśli nie ma czynników zakłócających na poziomie podmiotu, metoda losowych efektów jest skuteczna w celu uwzględnienia skorelowanych błędów. OLS vs. Naprawiono efekty. F-test wspólnego znaczenia przechwyconych efektów stałych. Hipoteza zerowa jest taka, że ​​wszystkie przechwycone efekty stałe wynoszą zero. Jeśli wartość null zostanie odrzucona, musimy użyć metody efektów stałych. Test F jest automatycznie przeprowadzany po uruchomieniu xtreg w Stata. Pojawia się na dole wyjścia regresji. Naprawiono vs losowe efekty: test Hausmana. Hipoteza zerowa jest taka, że ​​współczynniki nachylenia dwóch porównywanych modeli nie różnią się istotnie. Jeśli szacunki są różne, odrzucamy efekty romdom i musimy używać efektów stałych, w przeciwnym razie stosujemy bardziej efektywną metodę efektów losowych. W Stacie jest hausman dowództwa. Odpowiedział Jan 3 14 o 16:10 Myślę, że zmarszczka jest zmienną niezmienną w czasie (3 poziomy, 2 manekiny), która jest tworzona przy użyciu agregacji danych przekrojowych (stanów). Więc jeśli uruchomię model efektów stałych w Stacie, dwa manekiny odpadną. Czy rozwiązaniem jest upuszczenie dwóch manekinów i wystarczy spojrzeć na poszczególne stany, które składają się na te dwa manekiny Jeszcze raz dziękuję, RB ndash użytkownik36830 Jan 3 14 o 16:28 Masz rację, user36830. Ogólnie mówiąc, metoda efektów stałych nie może obsłużyć zmienności czasowych, ale ostatnia praca może być dla Ciebie interesująca. Jeśli naprawdę interesują Cię efekty współzmiennych zmiennych w czasie, możesz skorzystać z metody efektów losowych. Istnieje również inny model danych z panelu wzdłużnego, nazywany modelami średniej populacji (lub marginalnymi) (na przykład modele z uogólnionymi modelami szacowania), w porównaniu do modeli specyficznych dla danego podmiotu. Zobacz moje wyjaśnienie tutaj. ndash Jiebiao Wang Jan 3 14 at 16: 49Time Series analysis tsa statsmodels. tsa zawiera klasy modeli i funkcje przydatne przy analizie szeregów czasowych. Obejmuje to obecnie jednowymiarowe modele autoregresyjne (AR), wektorowe modele autoregresyjne (VAR) i jednowymiarowe autoregresyjne modele średniej ruchomej (ARMA). Obejmuje również statystykę opisową dla szeregów czasowych, na przykład autokorelację, funkcję częściowej autokorelacji i periodogram, a także odpowiednie teoretyczne właściwości ARMA lub powiązanych procesów. Obejmuje również metody pracy z autoregresyjnymi i ruchomymi średnimi wielomianami opóźnionymi. Dodatkowo dostępne są powiązane testy statystyczne i niektóre przydatne funkcje pomocnicze. Szacowanie odbywa się za pomocą dokładnej lub warunkowej maksymalnej wiarygodności lub warunkowego najmniejszego kwadratu, przy użyciu filtru Kalmana lub bezpośrednich filtrów. Obecnie funkcje i klasy muszą być importowane z odpowiedniego modułu, ale główne klasy będą udostępniane w przestrzeni nazw statsmodels. tsa. Struktura modułu znajduje się w statsmodels. tsa to stattools. empiryczne właściwości i testy, acf, pacf, granger-przyczynowość, test korzenia jednostki adf, test ljung-box i inne. armodel. jednowymiarowy proces autoregresyjny, oszacowanie z warunkowym i dokładnym maksymalnym prawdopodobieństwem i warunkowe najmniejsze kwadraty arimamodel. jednowymiarowy proces ARMA, estymacja z warunkowym i dokładnym maksymalnym prawdopodobieństwem i warunkowym wektoriem najmniejszych kwadratów, var. modele oszacowania autoregresyjnego wektora (VAR), analiza odpowiedzi impulsowej, dekompozycje wariancji błędu prognozy oraz narzędzia wizualizacji danych kalmanf. Klasy estymacji dla ARMA i innych modeli z dokładnym MLE przy użyciu armapsrocess Filter Kalman. właściwości procesów arma z zadanymi parametrami, obejmuje narzędzia do konwersji pomiędzy ARMA, MA i AR, a także acf, pacf, gęstość widmową, funkcję odpowiedzi na impuls i podobną piaskownicę. tsa. fftarma. podobne do armaprocess, ale działające w tsatools w domenie częstotliwości. dodatkowe funkcje pomocnicze, tworzenie tablic zmiennych opóźnionych, tworzenie regresorów dla trendów, detrend i podobnych. filtry. funkcja pomocnicza do filtrowania szeregów czasowych Niektóre dodatkowe funkcje, które są również użyteczne w analizie szeregów czasowych, znajdują się w innych częściach modeli statycznych, na przykład w dodatkowych testach statystycznych. Niektóre powiązane funkcje są również dostępne w matplotlib, nitime i scikits. talkbox. Te funkcje są zaprojektowane bardziej do wykorzystania w przetwarzaniu sygnałów, gdzie dłuższe szeregi czasowe są dostępne i działają częściej w dziedzinie częstotliwości. Statystyki opisowe i testy stattools. acovf (x, bezstronny, demean, fft) Pytania i odpowiedzi (QA) Informacje ogólne Kiedy obowiązuje Rozporządzenie Minimum Wynagrodzeń Seattle Co departament miasta wdraża rozporządzenie Gdzie pracownicy dzwonią z pytaniami Gdzie pracodawcy nazywają z pytaniami Czy status imigracyjny wpływa na zakres zastosowania rozporządzenia Po wejściu w życie rozporządzenia w sprawie minimalnego wynagrodzenia obowiązującego w Seattle Rozporządzenie weszło w życie 1 kwietnia 2018 r. Departament pracy Urzędu Miasta Seattlersquos (OLS) odpowiada za wdrożenie rozporządzenia w sprawie minimalnego wynagrodzenia (SMC 14.19), wraz z rozporządzeniem w sprawie płatnego urlopu chorobowego i czasu wolnego (SMC 14.16), zarządzeniem w sprawie sprawiedliwego handlu (SMC 14.17) i administracyjnym rozporządzeniem w sprawie kradzieży wynagrodzeń (SMC 14.20). OLS jest oddziałem Biura Praw Obywatelskich w Seattle. Gdzie pracownicy dzwonią z pytaniami Pracownicy powinni zadzwonić pod numer 206-684-4500 lub wysłać nam wiadomość. Gdzie pracodawcy dzwonią z pytaniami Pracodawcy powinni zadzwonić pod numer 206-684-4536 lub wysłać e-mail na adres workstandardsseattle. gov. Czy status imigracyjny wpływa na zakres zastosowania rozporządzenia nr. Zgodnie z polityką, miasto Seattle nie pyta o status imigracyjny osób korzystających z usług City. Ponadto jest to naruszenie rozporządzenia, które pracodawca może przekazać lub zasugerować osobie składającej wniosek o wypłatę, że pracodawca zgłosi podejrzenie o obywatelstwo lub status imigracyjny pracownika lub członka rodziny do agencji rządowej. Jaka jest definicja pracownika Których pracownicy są objęci rozporządzeniem Którzy pracownicy nie są objęci rozporządzeniem Czy rozporządzenie obejmuje następujących pracowników: Badanie pracy Płatny praktykant Niezależni kontrahenci Pracownicy opłacani Członkowie rodziny, którzy pracują dla biznesu Pracownicy, którzy są zobowiązani do życia andor spać na miejscu w ramach swojej pracy, jak na miejscu menedżerowie mieszkań. Dorywcza opiekunka do dziecka Gdzie mogę znaleźć mapę granic miasta Seattle Co to znaczy pracować w Seattle od czasu do czasu Jak pracodawca określa co dwa tygodnie okres korzystania dla pracowników okazjonalnych Kto jest odpowiedzialny za śledzenie godzin pracownika, który okazjonalnie pracuje w Seattle Czy rozporządzenie obejmuje pracowników podróżujących przez Seattle Kiedy właściciele, partnerzy, oficerowie i akcjonariusze są uważani za pracowników? Czy osoby lub związki mogą zrzec się minimalnych wymogów płacowych? Czy pracodawcy mogą płacić mniej niż Seattlersquos płacy minimalnej niektórym pracownikom Jaka jest definicja o f pracownik Pracownik oznacza każdą osobę zatrudnioną przez pracodawcę, w tym pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze, w niepełnym wymiarze godzin, tymczasowych i sezonowych. Niektóre zawody są wyłączone zarówno z Ustawy o minimalnym wynagrodzeniu w stanie Washingtonrouos, jak i Seattlersquos, takich jak niektórzy pracownicy rolni, robotnicy pracujący na co dzień, zwolnieni z pracy pracownicy umysłowi, wolontariusze, sprzedawcy gazet, robotnicy kolejowi, pracownicy najemni i inni. Zobacz SMC 12A.28.200, aby uzyskać więcej informacji na temat definicji pracownika w Seattlersquos Minimum Wage Ordinance. Zobacz RCW 49.46.010, aby uzyskać więcej informacji na temat (identycznej) definicji pracownika w State of Washingtonrsquos Ustawa o płacy minimalnej. Którzy pracownicy są objęci rozporządzeniem Rozporządzenie obejmuje pracowników wykonujących pracę w Seattle i dotyczy wszystkich godzin przepracowanych w granicach miasta. Rozporządzenie nie ma zastosowania do godzin przepracowanych poza Seattle. Ponadto niektórzy pracownicy, którzy pracują w mieście od czasu do czasu (tzn. Nie są regularnie planowani), mają określone wymagania progowe. Zobacz pytania od 6 do 9 poniżej i zasadę administracyjną SHRR 90-040, aby uzyskać informacje na temat okazjonalnych pracowników. Którzy pracownicy nie są objęci rozporządzeniem Rozporządzenie nie obejmuje pracowników, którzy wykonują usługi w ramach umowy o pracę i pracowników wykluczonych zgodnie z definicją pracownika w SMC 12A.28.200 (B). Czy rozporządzenie obejmuje następujących pracowników: Badanie pracy Nr Rozporządzenie nie obejmuje pracowników wykonujących usługi w ramach umowy o pracę. Badanie Pracy oznacza program pośrednictwa pracy, który zapewnia studentom w średnich i średnich policealnych instytucjach edukacyjnych możliwości zatrudnienia w zakresie pomocy finansowej i szkoleń zawodowych. Jednak Washington Student Achievement Council wymaga, aby wszyscy studenci z państwowej pracy zawodowej (SWS) otrzymywali wynagrodzenie to jest porównywalne do tego, co nie-student zarabiałby na tym samym stanowisku. Od 1 kwietnia 2018 r. Program SWS wymaga, aby wszystkie finansowane przez SWS w Seattle stanowiska spełniały minimalne wymagania płacowe Seattle. Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Jeffrey Powell, administratorem programu w Washington Student Achievement Council, telefonicznie (360-753-7621) i e-mailem. Płatni stażyści Tak. Minimalne wymagania płacowe Seattlersquos mają zastosowanie do płatnych praktykantów, chyba że opłacany stażysta kwalifikuje się do zwolnienia ze studiów lub specjalne zaświadczenie o wynagrodzeniu subminymalnym. (Zobacz pytanie 4D o informacje na temat certyfikatów specjalnych.) Niezależni kontrahenci Nie. Rozporządzenie ma zastosowanie wyłącznie do pracowników. To, czy dana osoba jest pracownikiem, czy niezależnym kontrahentem, zależy od ldquoEconomic Realities Testrdquo, które jest stosowane w Ustawie o sprawiedliwych normach pracy (FLSA) i ustawie o minimalnym wynagrodzeniu w stanie Waszyngton (MWA). W ramach testu rzeczywistości ekonomicznej czynniki odróżniające pracownika od niezależnego kontrahenta obejmują: stopień kontroli nad przedsiębiorstwem nad pracownikiem. Możliwość pracy dla zysku lub straty w zależności od umiejętności kierowniczych pracowników. Inwestycje pracowników w sprzęt lub materiał. Stopień umiejętności wymagany do wykonania zadania. Stopień trwałości stosunku pracy. Stopień, w jakim usługi świadczone przez pracownika są integralną częścią przedsiębiorstwa. Przewodnik dla niezależnych wykonawców Departamentu Pracy i Przemysłu stanu Waszyngton. Pracownicy najemni Tak. Rozporządzenie obejmuje zwolnionych pracowników, którzy nie obejmują zwolnionych pracowników, takich jak pracownik w dobrej wierze, wykonawczej, administracyjnej, zawodowej lub poza sprzedażą. Więcej informacji można znaleźć w SMC 12A.28.200 (B). Członkowie rodziny, którzy pracują dla firmy Tak. Rozporządzenie dotyczy członków rodziny, którzy pracują dla firmy, pod warunkiem, że członkowie rodziny kwalifikują się jako pracownicy zgodnie z definicją zawartą w zarządzeniu. Zobacz dokument Departamentu Stanu Pracy i Przemysłu w Waszyngtonie. Jeśli członkowie rodziny pracują dla Ciebie, poznaj swoje zobowiązania w języku angielskim z chińskiego. Angielski Koreański. AngielskiRosyjski, AngielskiSpanish. EnglishThai. Angielski wietnamski. Pracownicy, którzy są zobowiązani do zamieszkania i spania na miejscu w ramach swojej pracy, na przykład w zarządzaniu apartamentem na miejscu Nie. Definicja pracownika wyklucza, indywidualną osobę, której obowiązki wymagają, aby (osoba) przebywała lub spała w miejscu swojej lub jej zatrudnienie lub w inny sposób spędza znaczną część (indywidualnego) czasu pracy, pod warunkiem wezwania i nie angażuje się w wykonywanie czynnych obowiązków. Dorywcza opiekunka Nie. Definicja pracownika nie obejmuje osób indywidualnych zatrudnionych w pracy dorywczej w lub o prywatny dom, chyba że jest wykonywany w ramach handlu, biznesu lub zawodu pracodawcy. Gdzie mogę znaleźć mapę granic miasta Seattle Mapa pokazująca spis ludności Seaton i obszary kodu pocztowego Zobacz mapę przedstawiającą linie brzegowe Seattles Po lewej stronie na stronie kliknij warstwę Szczegółowe Zagospodarowanie w sekcji Zagospodarowanie przestrzenne (trzecia sekcja), aby dodać cieniowanie, które definiuje limity miasta Seattle. Wprowadź adres lub sąsiedztwo w lewym górnym polu do zera w miejscu, które Cię interesuje. Kliknij Kontury budynków, aby wyświetlić określone partie, aby przeczytać nazwy ulic. Co to znaczy pracować w Seattle sporadycznie? Pracownicy, którzy wykonują pracę w Seattle w sposób nieregularny (tj. Nieregularnie planowani) są zatrudniani w Seattle od czasu do czasu. Aby kwalifikować się do minimalnego wynagrodzenia Seattlersquos, od czasu do czasu pracownicy muszą pracować więcej niż dwie godziny w granicach miasta Seattle w okresie dwóch tygodni. Po spełnieniu tego progu przez pracowników wszystkie godziny przepracowane w Seattle objęte są rozporządzeniem w sprawie minimalnego wynagrodzenia za ten okres rozliczeniowy. W jaki sposób pracodawca określa, jaki dwutygodniowy okres należy stosować dla okazjonalnych pracowników? Pracodawcy mogą wybrać sposób ustalenia okresu dwutygodniowego, o ile jest on konsekwentny i konsekwentnie stosowany. Dwutygodniowy okres może być okresem kalendarzowym, okresem wypłaty lub okresem kroczącym mierzonym w przód lub w tył od pierwszej godziny przepracowanej w Seattle. (Patrz SHRR 90-040 (3) Dwutygodniowy okres.) Kto jest odpowiedzialny za śledzenie godzin pracy pracownika, który okazjonalnie pracuje w Seattle. Pracodawcy mogą wymagać od pracowników śledzenia własnych godzin. Jednak pracodawcy są odpowiedzialni za przekazywanie swoim pracownikom informacji na temat rozporządzenia w sprawie minimalnego wynagrodzenia. Muszą również upewnić się, że ich pracownicy mają możliwość śledzenia godzin pracy w Seattle. Czy rozporządzenie obejmuje pracowników, którzy podróżują przez Seattle Pracownicy, którzy po prostu podróżują przez Seattle (od punktu wyjścia poza Seattle do miejsca poza Seattle) nie są objęci rozporządzeniem. Przypadkowe postoje w celu uzupełnienia paliwa, jedzenia posiłku lub załatwienia sprawy nie są uważane za przerwy związane z zatrudnieniem. Pracownicy, którzy od czasu do czasu pracują w Seattle i robią przerwy w pracy w Seattle, mogą zostać objęci rozporządzeniem, w zależności od tego, ile godzin pracy wykonują w Seattle w ciągu dwóch tygodni (zobacz pytania FG w tej sekcji). Kiedy właściciele, partnerzy, oficerowie i akcjonariusze są pracownikami Niezależnie od tego, czy właściciele, partnerzy, oficerowie i akcjonariusze są uważani za pracowników, decyzje należy podejmować indywidualnie dla każdego przypadku. W kontekście dochodzenia OLS dokona tego ustalenia, korzystając ze wskazówek zawartych w podręczniku EEOCrsquos Compliance w celu zbadania roszczeń o dyskryminację. W wytycznych na temat POKE stwierdza się, że w większości przypadków osoby będące partnerami, urzędnikami, członkami zarządów lub głównymi akcjonariuszami będą nie kwalifikują się jako pracownicy. Jednak ostateczne ustalenie nie jest dokonywane na podstawie tytułu personrsquos i będą brane pod uwagę następujące czynniki: Czy i jeśli tak, w jakim stopniu organizacja nadzoruje pracę osób Niezależnie od tego, czy raportuje się do kogoś wyższego w organizacji Czy i jeżeli tak, w jakim stopniu dana osoba jest w stanie wpłynąć na organizację Czy strony zamierzały, aby osoba była pracownikiem, wyrażona w pisemnych umowach lub umowach Czy poszczególne udziały w zyskach, stratach i zobowiązaniach organizacji Czy osoby lub związki zawodowe rezygnują z minimalnych wymogów płacowych. Nie. Czy pracodawcy mogą płacić mniej niż Seattlersquos płacy minimalnej niektórym pracownikom Tak, ale tylko w określonych sytuacjach. Pracodawcy mogą płacić jedynie minimalne wynagrodzenie pracownikom poniżej 16 roku życia oraz pracownikom, którzy kwalifikują się do otrzymania specjalnego certyfikatu zgodnie z prawem pracy o minimalnym wynagrodzeniu w Washington Statersquos (np. Uczniowie, uczniowie, stażyści, pracownicy niepełnosprawni). Pracodawcy muszą spełniać kryteria Washington Statersquos. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz dział płac i wynagrodzeń i zadzwoń do Labor amp Industries pod numer 360-902-5552. Którzy pracodawcy są zobowiązani do wypłacania minimalnego wynagrodzenia swoim pracownikom Czy organizacje non-profit są objęte rozporządzeniem? Jak pracodawcy określają swoje minimalne wymagania płacowe Co to są rozkłady pracodawców Co to jest duży pracodawca (Załącznik 1) Co to jest mały pracodawca (Załącznik 2) jest ustalona przez pracodawcę? sizerdquo ustalona Czy rozmiar harmonogramu Employerrsquos obejmuje pracowników pracujących poza Seattle? Czy wymiar harmonogramu Employerrsquos to liczba pełnych etatów (FTE) lub szefów? Jak nowi pracodawcy określają liczbę pracowników? Jak pracownik tymczasowy uzyskuje za pośrednictwem agencji rekrutacyjnej? liczony dla wielkości harmonogramu Czy pracownik tymczasowy jest zaliczany do pracowni zarówno agencji kadrowej, jak i pracodawcy kontraktującego Co to jest wspólny pracodawca Jak pracodawcy wspólnie ustalają wielkość harmonogramu Jak ustalana jest stawka wynagrodzenia dla pracowników, którzy są wspólnie zatrudnieni przez wspólnych pracodawców? pracodawcy odpowiedzialni za przekazywanie zawiadomień, księgowanie i zapisy. Jak pracodawcy określają, czy są częścią franczyzy Niektóre umowy biznesowe używają słów takich jak ldquoaffiliaterdquo lub ldquochapter, raczej rdquo niż franczyzy. W jaki sposób pracodawcy określają, czy są częścią zintegrowanego przedsiębiorstwa? Których pracodawców wymaga się od płacenia minimalnego wynagrodzenia swoim pracodawcom. Pracodawcy zatrudniający pracowników wykonujących pracę w Seattle są objęci rozporządzeniem. Czy organizacje typu non-profit są objęte rozporządzeniem Tak? Minimalne wymagania płacowe są takie same dla pracodawców non-profit i prywatnych. W jaki sposób pracodawcy określają swoje minimalne wymagania płacowe Minimalne wymagania płacowe są oparte na indywidualnym sizerdquo określonym przez liczbę zatrudnionych pracowników. Co to są harmonogramy pracodawcy W rozporządzeniu stosuje się termin "indywidualny", "rdquo", aby ustalić różne wymagania i terminy realizacji minimalnego wynagrodzenia na podstawie liczby zatrudnionych pracowników. Istnieją dwa harmonogramy ndash Duże i małe firmy. Co to jest duży pracodawca (Załącznik 1) Duży pracodawca zatrudnia 501 lub więcej pracowników w Stanach Zjednoczonych. Duzi pracodawcy obejmują wszystkich franczyzobiorców związanych z franczyzą lub siecią franszyz, które zatrudniają ponad 500 pracowników w Stanach Zjednoczonych. Informacje dla dużego pracodawcy Arkusz informacyjny (angielski) Arkusz informacyjny (hiszpański) Co to jest mały pracodawca (Załącznik 2) Mały pracodawca zatrudnia 500 lub mniej pracowników w Stanach Zjednoczonych. Drobni pracodawcy nie obejmują franczyzobiorców związanych z franczyzodawcą lub siecią franszyz, które zatrudniają ponad 500 pracowników w Stanach Zjednoczonych. Informacje dla małych pracodawców Arkusz informacyjny (angielski) Arkusz informacyjny (hiszpański) Jak ustalany jest harmonogram pracodawcy? Pracodawca określa rozmiar harmonogramu, obliczając średnią liczbę zatrudnionych pracowników (tj. Zapłaconych) w każdym tygodniu kalendarzowym w poprzednim roku kalendarzowym. Pracodawca powinien uwzględnić każdy tydzień, w którym pracował co najmniej jeden pracownik. Pracodawcy nie powinni uwzględniać tygodni, w których nikt nie pracował. Uwzględniono wszystkich pracowników w Stanach Zjednoczonych, w tym: pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze godzin. Pracownicy niepełnoetatowi. Pracownicy sezonowi lub sezonowi. Wspólnie zatrudnieni pracownicy. Wszyscy pracownicy franczyzy lub sieć franczyzowa w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na temat pracowników zatrudnionych wspólnie patrz pytanie J w tej sekcji. Czy rozmiar harmonogramu employerrsquos obejmuje pracowników pracujących poza Seattle Tak. Pracodawcy muszą liczyć wszystkich pracowników, którzy pracują w Stanach Zjednoczonych. Czy rozmiar harmonogramu Employerrsquos to liczba pełnoetatowych ekwiwalentów (FTE) lub liczba pracowników Liczba pracowników jest liczona na podstawie nagłówka ndash, czyli każdy pracownik jest liczony jako jeden pracownik, niezależnie od tego, czy jest on zatrudniony na pełny etat, w niepełnym wymiarze godzin, tymczasowy itp. Jak nowi pracodawcy określają liczbę pracowników Pracodawcy, którzy nie mieli pracowników w poprzednim roku kalendarzowym, liczą średnią liczbę pracowników zatrudnionych w tygodniu kalendarzowym w ciągu pierwszych 90 dni kalendarzowych bieżącego roku działalności. W jaki sposób pracownik tymczasowy uzyskuje za pośrednictwem agencji zajmującej się zatrudnieniem, wliczając się do wielkości harmonogramu? Czy pracownik tymczasowy jest zaliczany do pracowników zarówno agencji zajmującej się zatrudnieniem, jak i pracodawcy kontraktującego? Jeśli agencja kadrowa i pracodawca będący umawiającym się pracodawcą są wspólnymi pracodawcami pracowników tymczasowych, wówczas oboje pracodawcy wliczają się pracownik tymczasowy w celu ustalenia wielkości harmonogramu. Pracownik tymczasowy jest policzony dwukrotnie w tym celu. Co to są wspólni pracodawcy Oddzielne podmioty gospodarcze (z oddzielnymi właścicielami, zarządcami i zakładami) mogą być traktowane jako wspólni pracodawcy zgodnie z tym zarządzeniem. Osoba fizyczna może być również wspólnym pracodawcą. Podczas gdy wspólne zatrudnienie zazwyczaj istnieje, gdy pracownik wykonuje pracę, z której korzysta dwóch lub więcej pracodawców, ostateczne ustalenie zależy od wielu niewyłącznych czynników, które są częścią testu rzeczywistości ekonomicznej. Główne czynniki to: Charakter i stopień kontroli pracowników Stopień nadzoru (bezpośredni lub pośredni) pracy Uprawnienia do ustalania stawek wynagrodzenia lub metod płatności pracowników Prawo (bezpośrednio lub pośrednio) do zatrudnienia, pożar, lub zmienić warunki pracy pracowników i przygotowanie listy płac i wypłatę wynagrodzeń. Inne czynniki to: Czy praca jest specjalistyczną pracą na linii produkcyjnej Czy odpowiedzialność między zleceniobiorcą a pracodawcą przechodzi od jednego kontrahenta do drugiego bez istotnych zmian Czy pomieszczenia i wyposażenie pracodawcy są wykorzystywane do pracy Czy pracownicy mieć organizację biznesową, która przesuwa się jako jednostka z jednego miejsca pracy do drugiego Niezależnie od tego, czy praca jest pracą akordową, a nie pracą wymagającą inicjatywy, oceny lub przewidywania (tj. rozważenia, czy świadczona usługa wymaga specjalnych umiejętności) Czy pracownik ma możliwość osiągnięcia zysku lub straty w zależności od umiejętności menedżerskich pracowników Czy istnieje trwałość w stosunku pracy i czy świadczona usługa jest integralną częścią biznesu pracodawców. Jak pracodawcy wspólnie ustalają wielkość harmonogramu Pracowników, którzy są wspólnie zatrudnieni, muszą być liczeni przez wszystkich wspólnych pracodawców, niezależnie od tego, czy pracownik jest utrzymywany tylko na jednym z pracodawców. W jaki sposób ustalana jest stawka wynagrodzenia dla pracowników, którzy są wspólnie zatrudnieni przez wspólnych pracodawców. Harmonogram wielkości wspólnego pracodawcy z większością pracowników określa stawkę godzinową dla pracownika, który jest wspólnie zatrudniony. Obaj współdziałający pracodawcy są odpowiedzialni za przekazywanie, wysyłanie i rejestrowanie Tak. W jaki sposób pracodawcy określają, czy są częścią franczyzy Niektóre umowy biznesowe używają słów takich jak ldquoaffiliaterdquo lub ldquochapter, raczej rdquo niż franczyzy. Umowa franchisingowa jest pisemną umową, w której: Osobie przyznaje się prawo do sprzedaży lub dystrybucji towarów lub usług w ramach planu marketingowego określonego lub zasugerowanego w znacznej części przez koncesjonariusza lub podmiot stowarzyszony. Operacja biznesowa jest w znacznym stopniu powiązana ze znakiem towarowym, nazwą handlową, reklamą lub innymi symbolami posiadanymi lub licencjonowanymi przez podmiot udzielający koncesji lub podmiot stowarzyszony. Osoba ta jest zobowiązana do uiszczenia opłaty franchisingowej. Więcej szczegółów znajduje się w RCW 19.100.010. W jaki sposób pracodawcy określają, czy są częścią zintegrowanego przedsiębiorstwa Zintegrowane przedsiębiorstwo to relacja biznesowa, w której jeden odrębny podmiot kontroluje działanie innego podmiotu. Aby określić rozmiar harmonogramu, oddzielne podmioty, które tworzą zintegrowane przedsiębiorstwo, są uważane za jednego pracodawcę. Czynniki, które należy uwzględnić przy dokonywaniu tej oceny, obejmują (między innymi): Stopień zależności między operacjami wielu podmiotów Stopień, w którym jednostki dzielą wspólne zarządzanie Scentralizowana kontrola stosunków pracy i Stopień wspólnej własności lub kontroli finansowej nad jednostkami. Oddzielne podmioty prawne, które dzielą pewien stopień powiązanych ze sobą działań i wspólnego zarządzania, są ogólnie uważane za oddzielnych pracodawców (do celów niniejszego rozporządzenia), o ile znajdują się one zasadniczo w oddzielnych lokalizacjach fizycznych od siebie nawzajem, a każda odrębna osoba prawna ma częściowo odmienne prawo własności. Płace i wynagrodzenie Jakie są minimalne wymagania płacowe dla dużych pracodawców Jakie są minimalne wymagania płacowe dla małych pracodawców Czy istnieją sytuacje, w których pracodawca może płacić mniej niż płaca minimalna Jakie są minimalne wymagania płacowe dla pracowników niepełnoletnich, którzy mają 16-17 lat starzy pracownicy, którzy nie ukończyli szesnastu lat. W jaki sposób pracodawca otrzymuje specjalne zaświadczenie o wypłacie minimalnego wynagrodzenia dla uczących się, praktykantów, posłańców lub pracowników niepełnosprawnych? Wnioski Ograniczenia Czy pracodawca może ubiegać się o specjalny certyfikat dla całej grupy pracowników zamiast osoby Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat procesu uzyskania specjalnego certyfikatu z amerykańskiego Departamentu Stanu Pracy Porady i opłaty za usługi Jakie porady można zaliczyć do minimalnej rekompensaty W jaki sposób drobni pracodawcy zgłaszają porady dla IRS Jak pracownicy zgłaszają wskazówki do Wskazówki IRS Can mogą być uśrednione w okresie wypłaty Czy pracodawcy mogą stosować wskazówki zarobione w pa y okres w kierunku uczestnictwa pracodawców w obowiązkowym spotkaniu personelu Czy istnieją ograniczenia dotyczące dzielenia puli Czy pracodawcy mogą odliczyć pewną kwotę ze wskazówek dotyczących kart kredytowych w przypadku opłat transakcyjnych Co się stanie, jeśli pracownik będzie pracował na dwóch lub więcej stanowiskach dla pracodawcy, a jedno stanowisko nie otrzyma wskazówki Czy opłaty za usługi są wliczane do minimalnego wynagrodzenia i minimalnej rekompensaty Jakie są wymogi dotyczące ujawniania opłat za usługi Czy zastosowanie wymagań dotyczących ujawnienia wyzwalaczy lekarskich Wymagania medyczne Korzyści z zasiłku chorobowego Co się dzieje, gdy pracownik rezygnuje z oferowanego przez pracodawcę planu świadczeń medycznych Co jeżeli pracodawca stosuje zasadę opóźniania świadczeń medycznych dla nowego pracownika, dopóki pracownik nie zakończy okresu kwalifikowalności (np 90 dni) Różne kwestie Jakie są dopuszczalne potrącenia z wynagrodzenia Czy pracodawca może dodać koszty mieszkania pracowniczego do wynagrodzenia w celu spełnienia minimalnych wymagań płacowych Czy świadczenia transportowe są wliczane do minimalnego wynagrodzenia i minimalnych wymagań odszkodowawczych? Czy płaca minimalna w Seattle ma zastosowanie do stawki wynagrodzenia za Płatne i bezpieczne czasy Czy płaca minimalna w Seattle ma zastosowanie do stawki wynagrodzenia za urlop i urlop? Jakie są płace? Wynagrodzenie obejmuje wynagrodzenie, wynagrodzenie godzinowe, wynagrodzenie za sztukę, prowizje i niedyskrecjonalne premie za wyniki. Porady i wypłaty pracodawcy na rzecz planów świadczeń medycznych nie są płacami. Jakie są minimalne wymagania płacowe dla dużych pracodawców Duże pracodawcy osiągną 15.00 godzin minimalne wynagrodzenie w ciągu najbliższych 3-4 lat. Rozpoczęcie 1 kwietnia 2018 r., Dużych pracodawców musi zapłacić minimalną płacę 11,00 godziny. 1 stycznia 2018 r. Płaca minimalna dla dużych pracodawców wzrośnie do 13,00 godzin. Duzi pracodawcy mogą spełnić to wymaganie na dwa sposoby: płacić godzinową minimalną płacę w wysokości 13,00 godzin. Płacić obniżone godzinowe wynagrodzenie minimalne o 12.50 godzin, jeśli płacą w kierunku planu świadczeń medycznych dla pracodawców. W 2025 r. Wygasną minimalne wymagania dotyczące odszkodowania. Drobni pracodawcy płacą taką samą minimalną stawkę wynagrodzenia jak pracodawcy i nie będą już liczyć porad i wypłat dla pracowników w ramach planu świadczeń medycznych dla pracodawców w celu spełnienia wymagań dotyczących minimalnych wynagrodzeń. Miasto Seattle obliczy procentowe zmiany minimalnego wynagrodzenia na podstawie wskaźnika cen konsumpcyjnych (CPI). Obecne szacunki wynoszą 2,4 rocznie. Czy zdarzają się sytuacje, w których pracodawca może płacić mniej niż płaca minimalna. Pracodawcy mogą płacić tylko minimalne wynagrodzenie tylko pracownikom w wieku poniżej 16 lat oraz pracownikom, którzy kwalifikują się do otrzymania specjalnego certyfikatu zgodnie z minimalną stawką Washington Statersquos (tj. Uczniowie, uczniowie, stażyści i pracownicy niepełnosprawni ). Pracodawcy muszą spełniać kryteria Washington Statersquos dotyczące specjalnego certyfikatu. Aby uzyskać więcej informacji, zadzwoń do Departamentu Pracy i Przemysłu Stanowego w Waszyngtonie pod numerem 360-902-5552. Jakie są minimalne wymagania płacowe dla pracowników niepełnoletnich, którzy są w wieku 16-17 lat Pracownicy w wieku 16-17 lat zarabiają tyle samo, co minimalne wynagrodzenie w Seattle, niż osoby dorosłe. Pracownicy, którzy nie ukończyli 16 lat Pracownicy, którzy nie ukończyli jeszcze 16 lat, mogą zarobić 85 stawki godzinowej wymaganej przez rozporządzenie minimalne w Seattle. W jaki sposób pracodawca otrzymuje specjalne zaświadczenie o wypłacie minimalnego wynagrodzenia dla uczących się, praktykantów, posłańców lub pracowników z niepełnosprawnością? Dyrektor Biura Standardów Pracy ma prawo wydać Specjalny Certyfikat upoważniający pracodawcę do wypłaty wynagrodzenia niższego niż stawka godzinowa określona w niniejszym rozporządzeniu dla uczących się, praktykantów, posłańców i osób niepełnosprawnych, jak opisano w RCW 49.46.060. Więcej informacji można znaleźć w WAC 296-128. Wnioski Wnioski o wypłatę mniejszą niż płaca minimalna w Seattle dla tej kategorii pracowników muszą zawierać zatwierdzony Specjalny Certyfikat od Washington State Labour amp Industries i muszą być złożone na piśmie do Dyrektora OLS. Będą one rozpatrywane indywidualnie dla każdego przypadku. Ograniczenia Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, Specjalny Certyfikat OLS Directorrsquos będzie mieć te same ograniczenia co do czasu, liczby, proporcji i stażu pracy określonych przez Departament Pracy i Przemysłu Stanowego w Waszyngtonie, pod warunkiem, że stawka godzinowa jest wyższa niż płaca minimalna w stanie Waszyngton . Czy pracodawca może ubiegać się o specjalny certyfikat dla całej grupy pracowników zamiast jednostek Tak. Jednak pracodawca musi dostarczyć kwalifikowanych informacji na temat każdej osoby, aby uzyskać list polecający dla Departamentu Pracy i Przemysłu stanu Waszyngton. Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat procesu uzyskiwania specjalnego certyfikatu od Departamentu Pracy Departamentu Stanu USA amp Industries Wniosek o specjalny certyfikat jest dostępny na stronie internetowej Departamentu Pracy i Przemysłu stanu Waszyngton. Aby uzyskać więcej informacji, zadzwoń do Labor amp Industries pod numer 360-902-5552 i przeczytaj o kryteriach zawartych w Washington Administrative Code (WAC) 296-128. Pracownicy niepełnosprawni: 296-128-050. Uczniowie dorośli: 296-128-100. Student uczący się: 296-128-175. Studenci: 296-128-275. Praktykanci: 296-128-225. Porady i opłaty za usługi Jakie wskazówki można zaliczyć do minimalnej rekompensaty Niewielki pracodawca może płacić co godzinę wynagrodzenie minimalne i uzupełnić minimalny poziom wyrównania wynagrodzeń z poradami dla pracowników i wypłatami w ramach planu świadczeń medycznych Employeersquos. Aby korzystać z porad w celu uzupełnienia bilansu minimalnej rekompensaty, wskazówki muszą być (a) rzeczywiście otrzymane przez pracownika i (b) zgłoszone do Urzędu Skarbowego. Uwaga: pracodawcy muszą informować pracowników o polityce napiwków w momencie wypożyczenia (zgodnie z wymogiem City Seattlersquos Administrative Wage Theft Ordinance). How do small employers report tips to the IRS Small employers who are using tips to meet minimum compensation requirements may use methods established by the IRS for reporting tips and must also keep records of tips in pay roll records. See this IRS Publication, ldquoReporting Tip Income - Restaurant Tax Tips, rdquo for more information. Also, both large and small employers must provide employees working in Seattle with written notice of earned tips every pay day. This is a requirement of the Administrative Wage Theft Ordinance . How do employees report tips to the IRS The Internal Revenue Service requires employees to claim all tip income received. This includes tips paid to the employee for charge customers and tips paid directly to the employee from customers. See this IRS Publication, ldquoReporting Tip Income - Restaurant Tax Tips, rdquo for more information. Can tips be averaged over a pay period Yes, but only for the tipped position. When an employee is performing work in both a tipped position and a non-tipped position for the same Small Employer (Schedule 2), tips count toward hourly minimum compensation only for those hours worked in the tipped position. Can employers apply tips earned in a pay period toward an employeersquos participation in a mandatory staff meeting If participation in a mandatory staff meeting is a requirement of a tipped employeersquos position, the employer can count tips for the entire pay period toward the minimum compensation payment for the hours worked during the meeting. Are there restrictions on tip pooling Employers may establish a mandatory tip pooling or sharing arrangement among employees, including servers, counter personnel, bussers, service bartenders, and kitchen staff. Depending on the circumstances, shift supervisors may share in tip pools if they do not have the authority to hire and fire and have duties primarily consisting of customer service tasks rather than managerial duties. Are employers allowed to deduct a certain amount from credit card tips for transaction fees When customers charge tips on a credit card and the employer must pay the credit card company a percentage on each sale, the employer may pay the employee the tip minus that percentage. Example: A credit card company charges an employer 3 on all sales charged to its credit service. The employer may pay the tipped employee 97 of those charged tips. However, this charge on tips may not reduce the employees wage below the required minimum wage. In addition, the employer must pay the amount due the employee no later than the employeesrsquo regular pay day, and the employer cannot withhold payment while awaiting reimbursement from the credit card company. What if an employee works two or more positions for an employer and one position does not receive tips When an employee is performing work in both a tipped and non-tipped position for the same Small Employer (Schedule 2), tips count toward hourly minimum compensation only for those hours worked in the tipped position. An employee is in a tipped position if she contributes toward the chain of service provided to the customer, including servers, counter personnel, bussers, service bartenders, and kitchen staff. Depending on the circumstances, shift supervisors may be considered tipped employees if their duties primarily consist of customer service tasks rather than managerial duties, and if they lack the authority to hire and fire. Do service charges count toward minimum wage and minimum compensation Service charges are automatic, separately designated amounts added to customersrsquo bills that appear to be for services provided by employees. Service charges include but are not limited to automatic charges designated on receipts as a service charge, gratuity, delivery charge, or porterage charge. Service charges are not tips. If paid to employees, service charges may be considered commissions for purposes of this ordinance if they meet the definition of commission in SMC 14.19.010. For the purposes of this ordinance, service charges are considered earnings only above the state minimum wage. What are the disclosure requirements for service charges Employers who include automatic service charges must disclose the percentage of the automatic service charge that is paid directly to the employee or employees serving the customer. The disclosure must appear both on itemized receipts and on any menus provided to the customer. If employers do not comply with this disclosure requirement, OLS will automatically presume that the service charge was not paid to the employee and will not credit the amount toward Seattlersquos minimum wage requirements. Does applying a ldquoSeattle Surchargerdquo trigger disclosure requirements It depends how the surcharge is described. If the business implies to customers that the surcharge is for services provided by employees, then the employer must follow disclosure requirements. If the language that the employer uses to describe the surcharge does not suggest that the amount is being collected for services, and that the amount will not be paid to the employee, then the employer is not required to follow disclosure requirements. Medical Benefits What is a qualifying medical benefits plan A qualifying medical benefits plan must meet the requirements of a silver level or equivalent plan under the Affordable Care Act (see 42 U. S.C. sect 18022(d) ). What happens when an employee declines an employer-offered medical benefits plan To meet minimum wage and minimum compensation requirements, large and small employers must actually make payments toward an individual employeersquos medical benefits plan. If an employee declines a medical benefit plan, then the employer must pay the higher minimum wage or minimum compensation hourly rate. What if an employer has a policy of delaying medical benefits for a new employee until the employee has completed an eligibility period (e. g. 90 days) The employer must pay the new employee the higher minimum wage or minimum compensation rate until the employee completes the eligibility period and enrolls in the employer-offered medical benefits plan. This situation may also arise with a current employee if the employeersquos enrollment status changes for some reason. Miscellaneous issues What are permissible deductions from wages Washington state regulations establish permissible deductions from wages. See WAC 296-126-025 and WAC 296-126-028 . Can an employer add the cost of employee housing to wages to meet minimum wage requirements No. Under state minimum wage law, an employer cannot add the cost of housing to meet minimum wage requirement. Housing is deemed a benefit, not part of wages. However, if an employer pays minimum wage, the cost of housing can be deducted with a written agreement that complies with RCW 49.52.060 (i. e. authorized in writing in advance by the employee for a lawful purpose accruing to the benefit of the employee). In this situation, the employer would have paid minimum wage and the cost of housing would be considered a benefit. Notably, employers also would also be responsible to reporting the employeersquos pay to IRS and employment security. For more information, See Washington State Department of Labor and Industries Administrative Policy ES. A.2 . Do transportation benefits count toward minimum wage and minimum compensation requirements No. Does the Seattle minimum wage apply to the rate of pay for Paid Sick and Safe Time Yes. Seattlersquos Paid Sick and Safe Time Ordinance requires paid leave for work absences due to an employeersquos need to care for a personal for family memberrsquos physical or mental health condition or critical safety issue. Under the PSST ordinance, an employee must be compensated at the same hourly rate for a PSST absence as the employee would have earned during the time the paid leave is taken. For small employers who pay minimum compensation through a combination of minimum wage, tips andor payments toward a medical benefits plan, all employee hours during that pay period, including PSST hours, must average to at least the minimum compensation rate. Example: Maria is a server at a small employer restaurant. She earns at least 11.00hour minimum compensation through a 10hour minimum wage plus tips. In one pay period, she works 72 hours and uses 8 hours of PSST. She earns (and reports to the IRS) 200 in tips. Her minimum compensation for the pay period is 12.50hour and exceeds Seattle minimum wage requirements (800 wages (80 x 10.00hour ) 200 tips 1000 80 hours 12.50hour . Does the Seattle minimum wage apply to the rate of pay for vacation and holiday leave No. However, employers who agree to pay vacationholiday pay at a certain rate of pay and fail to pay for the use of the paid leave could be committing a wage theft violation. OLS would investigate these types of complaints under the Administrative Wage Theft Ordinance. Notice and Posting What are the notice and posting requirements of the ordinance What can employers do to comply with the ordinancersquos notice and posting requirements What are the notice and posting requirements of the ordinance Employers are required to give notice to their employees about their rights and protections under the ordinance in English, Spanish and any other language commonly spoken by employees at the particular workplace: Employees are entitled to mi nimum wage andor minimum compensation Retaliation is illegal and Employees have a right to file a complaint with the Office of Labor Standards if their employer does not pay them minimum wage andor minimum compensation or if the employees are retaliated against for exercising their rights under the ordinance. What can employers do to comply with the ordinancersquos notice and posting requirements The Office of Labor Standards has created a poster that meets the notice requirements. Payroll Records How long must employers retain payroll records What information is required for payroll records What information must be provided to the employee every pay period How long must employers retain payroll records Employers must retain payroll records for three years documenting minimum wages and minimum compensation paid to covered employees. See SMC 14.19.060 . What information is required for payroll records Payroll records must contain information required for this ordinance and for Washington state minimum wage, including: Name, home address, occupation and date of birth (if under eighteen). Time of day and day of week on which the employees workweek begins. Hours worked each workday and total hours worked each workweek. Total daily or weekly straight-time earnings or wages. Total overtime compensation for the workweek. Total additions to or deductions from wages paid each pay period. Total wages, including non-discretionary bonuses, commissions and piece-rate, paid each pay period. Date of payment and the pay period covered by payment. Payroll records also must have information regarding medical benefits and tips that demonstrate the payment of Seattle minimum wages and minimum compensation to each employee. The records do not need to show an ldquohourly rate of payrdquo but must demonstrate that the sum total of wages, tips and payments toward medical benefits (if applicable) equal minimum wage and minimum compensation requirements. What information must be provided to the employee every pay period Under Seattlersquos Administrative Wage Theft Ordinance. employers must provide employees with written notice (in English, Spanish and any other language commonly spoken in that particular workplace) of the following information each time that wages are paid: Rate or rates of pay Tip compensation Pay basis (e. g. hour, shift, day, week, commission) Gross wages and All deductions for that pay period. Enforcement Complaints How will the Office of Labor Standards enforce the Minimum Wage Ordinance How does a person file a complaint Will the Office of Labor Standards allow a complainant to remain anonymous How long does a person have to file a complaint What types of violations will be investigated for a minimum wage claim Where else can a minimum wage claim be filed What private rights of action are available to workers Can a minimum wage complaint be filed at the same time as a criminal wage and administrative wage theft complaint Investigations What can I expect in an investigation Who can represent a party in an investigation Can an employee complainant be represented by a union How long does an investigation take What information is an employer asked to provide Resolutions Are settlements available What happens if an employer does not respond to a charge What happens when the Office of Labor Standards finds that an employer has violated the ordinance What findings are provided Ap peals What appeal rights do parties have if they disagree with the outcome of the investigation Employers Employees Employee Remedies What happens if OLS finds that an employer is in violation of the ordinance What remedies are available to the employee What interest rate applies How are remedies paid to employee What is the Cityrsquos collection procedure for unpaid orders What remedies are available to employees in retaliation cases What is the successor liability for minimum wage violations Employer Penalties Will penalties be imposed for the first year of implementation What are the penalties Complaints How will the Office of Labor Standards enforce the Minimum Wage Ordinance During the first year of implementing Seattlersquos Minimum Wage Ordinance, the Office of Labor Standards will use a compliance letter designed to quickly remedy violations, make the worker whole and provide employer education. OLS will not impose civil penalties unless there is evidence of an egregious violation. While the compliance letter will permit informal resolutions of complaints, it will have almost every characteristic of a charge except for a civil penalty when a violation is found. The compliance letter will: Ensure confidentiality of worker(s) to the maximum extent possible. Address individual and company-wide allegations of noncompliance. Require employers to provide written evidence of compliance. If evidence shows noncompliance, OLS will seek a settlement agreement that provides a full remedy for all workers (i. e. back wages plus interest), an agreement to future compliance, and monitored compliance for 12 months. This type of settlement agreement also will constitute a first violation of the ordinance. OLS will file a Directorrsquos Charge if: An employer fails to respond to a compliance letter An employer fails to provide written evidence within a stated time period andor An employer does not agree to settlement when evidence shows noncompliance. How does a person file a complaint Employees can contact OLS by phone, in-person and on-line: 206-684-4500. 810 Third Avenue, Suite 750 in downtown Seattle. Online Form Will the Office of Labor Standards allow a complainant to remain anonymous Yes, to the extent possible under the law. How long does a person have to file a complaint A person can file a complaint up to three years after the occurrence of the alleged violation. What types of violations will be investigated for a minimum wage claim OLS will investigate any violation of the ordinance, including: Failure to pay minimum wage andor minimum compensation. Failure to comply with notice or posting requirements. Retaliation. Where else can a minimum wage claim be filed Washington State Department of Labor and Industries also can investigate claims for wages owed under the Seattle Minimum Wage Ordinance. What private rights of action are available to workers While the Seattle Minimum Wage Ordinance does not provide a private right of actions, workers can bring a private right of action under Washington Statersquos Wage Payment Collection Act, RCW 49.48. Can a minimum wage complaint be filed at the same time as a criminal wage and administrative wage theft complaint Yes. To file a criminal wage theft complaint, contact the Seattle Police Department. If the wage theft is under 500.00 . you can file a police report quickly and easily through SPDrsquos online reporting system. If the wage theft is over 500.00 . call the SPDrsquos Non-Emergency line at 206-625-5011. Investigations What can I expect in an investigation The Office of Labor Standards is a neutral, fact-finding agency. OLS does not take sides or advocate for one party against another in matters while they are under investigation. All services are free. OLS gathers evidence by conducting interviews, obtaining witness statements, and reviewing written information. Throughout the investigation, OLS can help the parties reach a settlement agreement for early resolution. Who can represent a party in an investigation The investigation is designed to be accessible and easy to navigate, so employees and employers involved in an investigation should not feel that they have to be represented. However, parties are free to engage attorneys to represent them. Parties also are free to invite other individuals to support them during the process. Can an employee complainant be represented by a union Union representatives have no formal standing in the investigative process, but employees can invite union representatives to support them. How long does an investigation take The length of an investigation depends on the complexity of a case. OLS will request a response to allegations of noncompliance within ten days and will file a charge within 30 days if the employer has not responded or the matter is not moving toward resolution. OLS will require payment of amounts owed to workers within 20 days of a final settlement agreement or Directorrsquos Order. What information is an employer asked to provide The information requested depends on the specifics of the alleged violation. Types of information may include: Copy of any notice given to employees of their rights under the Ordinances Statement of the number of employees employed in the United States during the preceding calendar year List of employees with their current position, phone number and address Original time cards which show the actual hours worked each day Payroll records (see SHRR 90-110 for specific contents) and Other relevant documents. Resolutions Are settlements available If evidence shows noncompliance, OLS will seek a settlement agreement that provides a full remedy for all workers (i. e. back wages plus interest), an agreement to future compliance, and monitored compliance for 12 months. This type of settlement agreement also will constitute a first violation of the ordinance. What happens if an employer does not respond to a charge OLS will file a Directorrsquos Charge if: An employer fails to respond to a compliance letter An employer fails to provide written evidence within a stated time period andor An employer does not agree to settlement when evidence shows noncompliance. What happens when the Office of Labor Standards finds that an employer has violated the ordinance What findings are provided OLS will provide written findings of fact and a written determination. If OLS issues a notice of violation, OLS will confer with the parties and determine an appropriate remedy within sixty days. The remedy will include full payment of any unpaid wages due to the charging or aggrieved party and will be recorded in a written Directorrsquos order. Appeals What appeal rights do parties have if they disagree with the outcome of the investigation Employers: An employer can appeal the Directors order by requesting a contested hearing in writing within 15 days of service. If an employer fails to appeal the Directors order within 15 days of service, the Directors order is final and enforceable. When the last day of the appeal period so computed is a Saturday, Sunday, or federal or City holiday, the period runs until 5 p. m. on the next business day. In a contested hearing, the Office of Labor Standards has the burden of proof by a preponderance of the evidence before the Hearing Examiner. Employees: The current ordinance only provides an employer the right to formally appeal a Directorrsquos Order. However, the Office of Labor Standards is developing an internal procedure for employees to request reconsideration if the Director finds that there was no minimum wage violation. Employee Remedies What happens if OLS finds that an employer is in violation of the ordinance If evidence shows noncompliance, OLS will seek a settlement agreement that provides a full remedy for all workers (i. e. back wages plus interest), an agreement to future compliance, and monitored compliance for 12 months. This type of settlement agreement also will constitute a first violation of the ordinance. What remedies are available to the employee The settlement agreement with the employer will state the amount owed to the employee (i. e. back wages plus interest), an agreed-upon timeline for payment and a stipulation that failure to comply with settlement terms will result in an automatic Directorrsquos order with appeal rights waived. What interest rate applies Interest will accrue at 12 . the maximum rate permitted under RCW 19.52.020. It will start accruing from the date payment of the wages were due. How are remedies paid to employee OLS will collect the amount from the employer and distribute it to workers. What is the Cityrsquos collection procedure for unpaid orders If an employer refuses to comply with a settlement agreement, including payment of back wages and interest, OLS will refer the case to collection proceedings. What remedies are available to employees in retaliation cases If the evidence shows that an employer unlawfully retaliated against an employee in violation of the minimum wage ordinance, OLS would assess penalties and endeavor to secure a full remedy for the worker. Although remedies under this ordinance are limited to back wages for hours worked, OLS would seek a more robust resolution through the settlement process. What is the successor liability for minimum wage violations Minimum wage complaints will be dually investigated as administrative wage theft complaints. If evidence shows a violation of the Administrative Wage Theft Ordinance, successor liability applies to both the wage theft and minimum wage violations. Therefore, if an employer sells or transfers a business, any person who becomes a successor to that business becomes liable for the full amount of the remedy for a minimum wage violation. Employer Penalties Will penalties be imposed for the first year of implementation OLS will not impose penalties during the first year of implementing the minimum wage ordinance unless there are repeated or egregious violations. What are the penalties (Willful) Notice and Posting Violation: An employer who willfully violates the ordinancersquos notice and posting requirements may be fined up to 125 for the first violation and 250 for subsequent violations. (Willful) Interference: A person who willfully resists or interferes with the work of the Office of Labor Standards may be fined from 1,000 to 5,000 . Improper payment of wages ndash first violation: The Office of Labor Standards will issue a warning and may assess a civil penalty of up to 500 per instance of improper payment of minimum wage (i. e. per employee). Improper payment of wages ndash second violation: The civil penalty for a second time violation is up to 1,000 per employee or an amount equal to ten percent of the total amount of unpaid wages, whichever is greater. Improper payment of wages ndash third violation: A civil penalty for a third violation is up to 5,000 per employee or an amount equal to ten percent of the total amount of unpaid wages, whichever is greater. The maximum civil penalty is 20,000 per employee. Workers How can workers learn more about Seattlersquos minimum wage requirements and their rights under the ordinance What is the City of Seattlersquos outreach plan for workers Where can I find more information about the Community Outreach and Education Fund What is the wage calculator How can it help me as a worker Business How can businesses learn more about minimum wage requirements What is the outreach plan for business Will there be an outreach and education fund for businesses What is the wage calculator How can it help me as an employer Workers How can workers learn more about Seattlersquos minimum wage requirements and their rights under the ordinance Visit Minimum Wage Ordinance page for information and materials, including downloadable posters, fact sheets, etc. Call 206-684-4500 to report possible violations or ask a question. Email OCRIntakeseattle. gov with your questions, or join our email list to receive updates and announcements. What is the City of Seattlersquos outreach plan for workers The Office of Labor Standards wants every worker in Seattle to be familiar with the Cityrsquos minimum wage and other labor standards, and to know who to call to report problems. In addition to advertising and other outreach efforts, OLS has a Community Outreach and Education fund that will contract with community organizations to: Educate workers. Train service providers. Set up community sites where workers can receive information, counseling, referrals and help with filing claims and complaints. Outreach will include a focus on low wage workers, communities of color and immigrant and refugee communities. Information and presentations will be provided in different languages to reach as many people as possible. Where can I find more information about the Community Outreach and Education Fund Visit Community Outreach page. Join our email list to receive personal notification of the guidelines and workshops. What is the wage calculator How can it help me as a worker The calculator allows workers to find out the minimum wage they should be receiving. View Minimum Wage Calculator Business How can businesses learn more about minimum wage requirements Visit our Minimum Wage Ordinance page for information and materials, including downloadable posters, fact sheets, etc. Call 206-684-4536 for answers to specific questions about the Minimum Wage Ordinance and Seattlersquos other labor standards laws. Email laborstandardsseattle. gov with your questions, or join our email list to receive updates and announcements. What is the outreach plan for business The Office of Labor Standards also wants every business in Seattle to be familiar with the Cityrsquos minimum wage and other labor standards ordinances, and to know who to call for compliance support. Soon after the creation of OLS as new division within the Seattle Office for Civil Rights in late 2017, SOCR staff began working closely with the business community. In addition to creating Administrative Rules, posters, fact sheets, this Frequently Asked Questions document and other materials, OLS has: Mailed a postcard to nearly 50,000 local businesses announcing minimum wage and minimum compensation requirements. Added information about the Minimum Wage Ordinance and other Seattle labor standards to the City of Seattle on-line Business License registration and renewal process. Added information about Seattlersquos labor standards to Finance and Administrative Services general Web site for business licenses. See ldquoRelated Sites. rdquo Held three public meetings at diverse locations and times to hear questions that informed our Minimum Wage rulemaking process. Convened a Stakeholders Group with representatives of business, labor and the community to identify Administrative Rule issues and provide input on solutions. Held dozens of meetings and presentations with individuals and business organizations. OLS will continue to meet with businesses and make presentations upon request. Answered questions from hundreds of employers over the phone and via email. OLS will continue to provide direct assistance to employers. Will there be an outreach and education fund for businesses In addition to advertising and other outreach efforts, OLS will contract with business and community organizations to increase awareness and understanding of Seattlersquos labor standards among Seattlersquos employers. These contracts will focus on ethnic and minority-owned businesses, including businesses owned by immigrants and refugees, and will include outreach conducted in different languages to reach as many people as possible. More information coming soonRecently, the Office of Economic Development conducted a competitive process to award 210,000 to a contractor to provide entrepreneur support and training for immigrant, refugee and minority business that will be impacted by the new 15 minimum wage ordinance. More information will soon be provided regarding the recipient of this contract. What is the wage calculator How can it help me as an employer The calculator allows businesses to find out the minimum wage they should be paying to employees. View Minimum Wage Calculator

Comments

Popular Posts